تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سیاری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه در جزیره بالی با همتای اندونزیایی خود دیدار و در مورد توسعه همکاری های آموزشی، فنی و عملیاتی این دو نیرو در منطقه غرب و جنوب شرق قاره کهن آسیا رایزنی کرد.

دریادار سیاری در دیدار با دریاسالار آده سوپندی (Ade Supandi) فرمانده نیروی دریایی اندونزی خواستار توسعه همکاری‌های دو جانبه در بخش آموزش، انجام رزمایش های مشترک، همکاری فنی و تعمیرات اساسی شناورها، بالگردها و پهپاد و توسعه روابط برای مقابله با تروریسم و دزدی دریایی شد.

وی در این دیدار که 'ولی الله محمدی نصرآبادی سفیر کشورمان در جاکارتا نیز حضور داشت با تشکر از فرمانده نیروی دریایی اندونزی برای دعوت از هیات ایرانی به منظور شرکت در سومین گردهمایی تخصصی (سمپوزیوم) امنیت دریایی در بالی اندونزی، ابراز امیدواری کرد با برگزاری این نشست ها، هماهنگی و همکاری بیشتری بین همه کشورها به ویژه در منطقه به وجود آید و این همکاری باعث برقراری امنیت بیشتر در همه دریاها شود.

دریادار سیاری با تاکید بر اینکه اندونزی کشوری دریایی با بیشترین مرزهای ساحلی به یقین به دنبال اقتدار دریایی است، توسعه روابط بین دو نیرو را که از تجربیات خوبی برخوردار هستند، خواستار شد.

فرمانده نداجا با اشاره به پیشینه بسیار خوب و مناسب روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اندونزی، اظهار امیدواری کرد با برگزاری این نشست ها شاهد توسعه همکاری ها دو جانبه در همه ابعاد باشیم.

وی در ادامه برای توسعه همکاری نیروی دریایی ارتش ایران و اندونزی، توسعه روابط آموزشی و پذیرش دانشجو در دانشگاه فرماندهی و ستاد و دانشگاه عالی دفاع ملی را پیشنهاد داد و گفت که دو کشور می توانند با تبادل هیات در رزمایش تمام نیروها به توسعه همکاری بپردازند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتش، تازه های خبر
[ پنج شنبه 2 شهريور 1396 ] [ 23:54 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1117
بازدید دیروز : 2982
بازدید هفته : 5130
بازدید ماه : 5123
بازدید کل : 89328
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->